Tuesday, December 23, 2014

2 tahun lagi RV ?

8 hari lagi akan berakhir tahun 2014. Bermakna sudah 11 tahun dinar baru berada di pasaran. Tinggal 2 tahun lagi genap 13 tahun sepertimana tempah RV Dinar Kuwait. Adakah dinar iraq akan mengikuti jejak langkah dinar Kuwait? Apapun tempohnya semakin hampir lagi.

Khabarnya CBI telah mengeluarkan note 25K yang baru yang dikatakan mempunyai lebih baik ciri-ciri keselamatannya. Setakat ini CBI tidaklah mengatakan note lama tidak perlu ditukar ke note yang baru ini. Saya pun masih belum dapat note cetakan baru. Bila dah dapat nanti saya akan beritahu apakah kelainannya.

Sejak akhir2 ini saya banyak menerima pertanyaan kononnya Dinar Iraq telah RV. Nampaknya pasaran berita angin semakin panas. Tak tahulah apa maksud khabar angin ini diwar warkan. Adakah untuk melakukan dinar iraq atau mendebarkan hati penyimpan dinar. Yang pening saya. Duk jawab sms tuan tuan.

Saya mengharapkan pembaca dinar iraq serta sahabat / saudara maranya terkena penyakit buah pinggang. Jika dah kena atau buah pinggang sudah mula rosak, gunakanlah Gum Arabic makanan sejak zaman Nabi Musa. Baca di sini. Nak jadi pengedar, call saya 012 2104244