Monday, January 13, 2014

DINAR IRAQ: UNTUNG 100%

Sementara menanti RV, kena buat kerja  sambilan  untuk tampung kos hidup yang naik mendadak.  Maklomlah, hanya kangkong sahaja yang turun harga. Wooo.  Tentu  ada di antara kita yang banyak idea dan peluang  buat duit. Bisik-bisiklah kepada saya.

Pagi tadi minum teh dengan seorang sahabat, orang lama, yang pernah ikut program keusahawanan di German pada awal 80an, anjuran JPM.  Dia syorkan  satu bisnes yang modal kecil, pay back segera dan  untung 100%. Ha ha. Macam tak percaya. Cukup menarik. Saya bercadang membuat prebiunya.   Siapa berminat sila sms kepada saya 012-2104244  untuk saya maklomkan tarikh prebiunya. Sebenarnya  saudara boleh tentukan matlamat berapa banyak wang yang mahu dicapai dan bekerja ke arahnya. Insyaallah dapat. Itulah kehidupan saya sejak berhenti kerja kerajaan pada 1993.

Kita masih menanti terbukanya hati Gabenor CBI untuk mengRV dinar ke 1 USD!!!  Wauuu.