Tuesday, July 9, 2013

DINAR IRAQ TERKINI: SELAMAT BERPUASA

Selepas penghapusan Bab 7,  pelbagai kenyataan yang positif terhadap ekonomi Iraq, termasuk juga soal nilai Dinar Iraq.  Walaupun sebelum ini saya mencatat  di dalam blog ini  bahwa kemungkinan RV akan berlaku dalam tempoh 1 ke 3 tahun dari sekarang, tetapi  tidak mustahil ianya akan berlaku dalam tempoh terdekat.  Tetapi bukanlah dalam bulan Ramadhan ini.  Pembentangan Bajet Iraq 2014 nanti, mungkin membolehkan kita mendapat isyarat yang lebih jelas lagi.

 Anda masih sempat membuat simpanan dinar Iraq, samada sedikit atau banyak mengikut kemampuan kewangan anda.  Hanya saya perlu  ingatkan, janganlah tak tidur malam kerana menanti RV. Hiduplah secara biasa. Jika rezki, ianya tetap hadir di hadapan kita. Woooo. 

Anda boleh mengikut perkembangan dinar bersama rakyat Amerika di sini.   Tak payahlah dok sms kepada saya bertanyakan hal dinar selalu. Ha ha. Berilah peluang saya memeluk isteri. Woooo.

Ok, selamat beribadah dengan penuh ketekunan dan khusyuk  di bulan Ramadhan ini. Untuk anda, promosi khas untuk anda demi kepentingan orang sebelah anda di waktu malam.  Klik di sini. 

Jika ada berita baik, saya akan mengemaskini blog ini walaupuan di bulan Ramadhan. Manalah tahu jika tiba-tiba dinar naik dan RV. Wooo. Senyum bib.