Friday, January 13, 2012

DINAR IRAQ MASIH DILELONG LAGI

Iraq masih melelong dinarnya. Malah nampak semakin besar kuantitinya.  Iraq seolah-olah memerlukan dana luar yang lebih besar untuk membangunkan ekonominya. Jika untuk perbelanjaan negara, saya rasa hasil royalti minyaknya sudah mencukupi. Mungkin Iraq mahu menggandakan usaha pembangunanya secara intensif. Lagi cepat Iraq dibangunkan lagi cepat makmur negaranya. Tetapi harapan kita, biarlah rakyatnya sendiri yang lebih  merasai nikmat kemakmuran ekonomi  negaranya, bukan orang luar Iraq.

Yang pasti pasukan bola Iraq adalah antara yang kuat di kalangan negara Asia. Malaysia masih jauh berbanding Iraq dalam bab bola ini. Ha ha. Redhuan Johor mesti setuju dengan pendapat saya ini.

Pekembangan projek ayam di Sabah:  Sudah ada 4 rakan kongsi yang mengeluarkan modal RM 200,000.00.  Kami masih menawarkan kepada 5 orang lagi. Setiap orang minima RM 50,000.   Boleh hubungi saya melalui emel alifx59@gmail.com  atau talipon 012-2104244.  Tetapi mulai esok sehingga pagi Selasa ini, saya berada di Jogjakarta menziarahi saudara mara sebelah isteri saya.