Monday, February 20, 2012

DINAR IRAQ : 3 cara mengganda wang

Bagi peminat dan penyimpan Dinar Iraq yang mahukan berita Iraq setiap hari  di facebook, bolehlah menjadi rakan kepada Just Hopin. Beiau adalah antara orang yang sentiasa peka dengan berita Iraq.  Jika RV, sudah pasti beliaulah orang pertama yang memberitahu kita. Ha ha. Melalui rakan-rakan Just Hopin, banyaklah ulasan yang mungkin bersifat spekulasi atau info yang baik. Terpulanglah kepada anda untuk menimbangkannya. 

Banyak sms yang saya terima. Walaupun soalannya pendik tetapi memerlukan jawapan yang panjang. Maka saya tak menjawab secara sms. Jika saya tak jawab dalam sehari, eloklah talipon saya sahaja. Bukan apa, sekadar nak bagi Celcom untung. Woooo. Sebenarnya tak larat  nak tulis. 

Ada juga emel yang bertanya perkara yang telah saya huraikan dalam blog  ini. Jika saya tak jawab, baca dan hadamkan blog ini ya. Ha ha.

Anda boleh mengganda wang anda melalui 3 cara iaitu BISNES, PELABURAN HARTANAH DAN  PELABURAN SAHAM. Setiap satu ada kelebihan dan batasannnya. Maka anda perlu bijak dan berstrategi apabila mencebur di dalam bidang berkenaaan. Oh ya kita mahu mengganda wang kita, kerana kita mahu pencen awal.  Untuk borak-borak hal tersebut, saya melapangkan masa pada setiap Sabtu jam 11 pagi  - bicara peluang menjana wang. Free sahaja. Kalau anda tiada duit teh, biar saya yang belanja. Woooo. Geng Genting Highland sudah ready nak turun minggu ini, katanya.