Tuesday, February 21, 2012

DINAR IRAQ: BUANG 3 KOSONG SEPTEMBER INI?

Ada berita mengatakan proses buang 3 kosong terhadap Dinar Iraq akan dibuat pada September ini. Berita ini tidak berasal dari  sumber yang berautoriti. Pihak berkuasa Iraq masih belum memutuskan cara mana penghapusan 3 kosong ini akan dilakukan.  Usaha membuang 3 kosong  memberi pelbagai tafsiran dan implikasi jika dilaksanakan nanti.  Maka tidak hairanlah parlimen Iraq pun kini amat peka jika CBI akan melaksanakan proses itu.   Buat masa ini, janganlah kita kecoh sangat. Tunggu dan lihat sahaja. 

Bagi saya,  apa pun usaha CBI, ianya tidak boleh merugikan pemegang Dinar Iraq. Jika ianya merugikan pemegang Dinar,  bukan anda sahaja yang akan mengetuk kepala tetapi seluruh rakyat Iraq akan keluar berdemo sambil menepuk dada. Ha ha.

Antara peluang yang baik ialah menjadi "broker" tanpa modal misalnya agen menjual hartanah atau ladang. Sahabat saya, Saudara Helmi dari Kota Bharu sedang mencari pembeli sebuah ladang kelapa sawit  di Gua Musang  seluas 5,000 ekar yang berumur 5 ke 6 tahun.  Anda boleh dapatkan pembeli dan berurusanlah dengan Helmi di talian 019-246 5255. Jika dapat kamsyen jangan lupa belanja saya makan di Restoran Sekinchan. Woooo

Saya pula sedang mencari tanah dalam Negeri Sembilan yang luasnya melebehi 20 ekar  untuk di sewa sahaja. Jika ada taliponlah saya 012-2104244.

Jika anda ada peluang lain, sila beritau saya. Sessi bicara Meneroka Peluang Bikin Wang akan diadakan di pejabat saya No 1A, Jalan Sarikei, Off Jalan Pahang, Kuala Lumpur pada Sabtu ini jam 11 pagi. Yang tak pernah dan belum berniaga pun boleh datang.  Manalah tau, ini langkah pertama anda menjadi jutawan!!!. Wooo