Friday, May 11, 2012

DINAR IRAQ TERKINI: JANGAN PERCAYA KHABAR ANGIN

Minggu lalu saya dipaksa percaya bahwa dinar telah boleh ditukar di Money Changer Putrajaya. Ha ha. Ratenya USD 3.00. Mak oi.   Jika CBI tak kata apa apa, janganlah sesiapa  nak bawa khabar angin. Wooo. Saya pun hairan bagaimana khabar angin ini disebarkan dan mudah dipercayai oleh sebahagian orang. Jika dinar diapungkan, sudah pasti akan keluar beritanya di Astrolah. Woooo.

Salah seorang promoter Dinar Iraq di US ialah Adam Montana. Beliau pun sering menggemparkan pembaca sesawangnya.   Tetapi yang selalu beliau nyatakan ialah Dinar masih belum diapungkan. Ha ha. Tetapi  beliau amat yakin akan sampai masanya untuk dinar  diapugkan jua. Kalau tidak Amerika tak mampu menanggung kos perang di Iraq dan Afganistan.  Dinar merupakan salah satu jawapannya.

Saya masih menunggu result  kawan saya yang menukar dinar di Thailand. Katanya RM 0.30. Jika betul, saya pun nak tukar  sama. Ha ha. Tunggu sahaja. Bukan kena bayar. Hanya ada yang derita perasaan, bilakah daku nak kaya?  Woooo.

Ya, tuboh kita jangan sampai berbau wei. Klik cara mengatasinya.