Friday, December 10, 2010

USD 3.22 - USD 5.75

Katanya semua sudah siap sedia. Iraq sudah bersedia. Perancang RV sudah sedia. Hanya menanti Obama bersetuju sahaja. Obama dikatakan sedang memikirkan berapa cukai yang patut dikenakan kepada pemegang dinar di Amerika.

Rate pertukaran yang dicadangkan cukup menggerunkan saya. Perancang RV mahu USD 5.75. Obama mahu USD 3.22. Kita tak kira apa pun - Kalau USD 5.75, kira  ok. Kalau USD 3.22  pun Alhamdulillah. Yang penting, apunglah tahun ini juga.

Katanya orang dibelakang perancang RV ialah Bush.

Ada orang bertanya kepada saya, mengapa  saya masih menjual dinar  lagi kalau tahu dinar bakal diapungkan dalam masa terdekat ini. Jawapannya ialah saya sendiri  telah menyimpan stok  peribadi  sebanyak 15 juta dinar. Hanya 5 juta dinar sahaja untuk jual beli, berkongsi dengan anda semua. Tak mahu ke. Tak mahu tak apa,biar saya kaya seorang  sahaja le nampaknya. Ha ha.