Monday, March 21, 2011

DINAR IRAQ: JUTAWAN PUN KENA BERGURU

Tak ada yang paling lucu dalam hidup saya ini apabila mengenangkan berapa ramai orang yang dah mula risau jika wangnya akan berjuta dalam tempoh terdekat ini.  Soalan melalui sms yang memerlukan jawapan yang panjang tak mampu saya menjawab dengan percuma. Kok ajak saya minum teh bolehlah tahan. Tetapi kalau wang bakal sejuta,  kena nasi Iranlah oi. Kalau sebelum jutawan kedekut, maknanya selepas jutawan pun akan kedekut juga. Ha ha.

Ada persoalan yang tak boleh saya terangkan dalam blog ini. Ha ha. Strategi bib. Wooo. Kena jumpa berdepan dengan saya untuk berguru. Nak jadi jutawan pun kena berguru oi. Banyak isu apabila sudah jadi jutawan ini.

Apa pun kini  ramai yang tak tidur malam menunggu apungan Dinar. Sori le kepada sesiapa yang saya tak jawab smsnya. Si Shukri Besut  lagilah tak  boleh  tidur. Nasiblah dia suka merenung bulan.  Bulan partinya. Ha ha. Sori Shukriku. 1 love u. Wooo.

Oh ya, peliknya ada juga yang tak percaya cerita Dinar Iraq ini tetapi dok baca blog ini setiap hari. Depa risau kalau kita kaya. Wooo.