Friday, March 25, 2011

DINAR IRAQ: RELAX BROTHER

Waktu Iraq lewat beberapa jam dari negara kita. Manakala waktu  US lagilah lambat dari kita. Jam 8 malam Malaysa bersamaan  dengan  jam 8 pagi di US.  Maka,  apa-apa pun berita secara rasmi hanya akan kita perolehi pada Isnin hadapan. Ini   yang tak syoknya bagi sang penanti macam anda semua ini. Alangkah baik jika kita boleh berzikir sementara menanti pengumuman hal apungan dinar  ini. Buatlah macam Shukri  Besut   yang sentiasa bermunajat kepada Allah  sambil memohon agar apungan disegerakan.

Ketika ini parlimen Iraq sibuk meluluskan pelbagai rang undang-undang termasuklah yang  berkaitan  perbankan dan kewangan  negara Iraq. Iraq memerlukan satu sistem yang telus dan bersifat global. Nuri Al Maliki mendakwa Iraq kini adalah negara yang paling stabil di Timur Tengah. Al maklomlah Iraq kini adalah  sebuah negara yang berperlembagaan dan dan kerajaannya dipilih oleh rakyat melalui pilihan raya. Taklah semacam Arab Saudi, Yaman, Jordan dan lain-lain yang masih mengamalkan sistem feudal beraja!!!!

Tak payahlah sms bertanyakan rv kepada saya. Tambahan pula kalau no hp pun saya tak kenal. Hanya pembeli dinar dari saya sahaja yang saya simpan  no hpnya. Jika  anda pembeli dinar dari saya, sila maklomkan nama anda kepada saya apabila membuat sms. Kok ada yang saya tertinggal nama pembeli  dari saya. Kalau Ridzuan, Zaba Mohidin tak payahlah bagi tau kerana namanya top di hp saya. Woooo 

Bagi peminat dan pemilik  dinar  lain, sila buka blog ini selalu. Free sahaja. Ha ha.

Harap-harap jangan ada yang mengaku berpejabat di alamat pejabat saya sudahlah!!!!.

Jika rasa nak balik muda, lihat ini.