Sunday, September 19, 2010

38 NEGARA MENANTI DINAR DIAPUNGKAN

Saya melupakan terus berita antara bangsa sepanjang cuti aidil fitri lalu. Maka tiada sebarang update dalam blog ini. Walaupun sedang beraya, banyak sms kepada saya bertanyakan berita terkini hal dinar. Nampaknya masing-masing sudah tak sabar menjadi jutawan. Wooo.

Ya, 10.10.10 adalah tarikh semakin panas untuk dinantikan. Menurut beberapa orang sahabat saya yang mempunyai rakan dikalangan banker   di Hong Kong pun menyebut tentang kemungkinan tarikh tersebut  dinar bakal diapungkan.    Maka tak silaplah kiranya saya memberhentikan penjualan dinar buat sementara waktu  mulai 5hb Oktober 2010. Yang paling kelakar para Money Changer pun sedang mencari sumber bekalan  Dinar Iraq ini untuk buat simpanan mereka. Ha ha. Depa nak beli Dinar dari anda yang ada dinar. Ha ha.

Dikatakan ada 38 buah negara sedang membuat persiapan menunggu dinar diapungkan. Harga yang dijangka ialah USD 6.38 atau USD 7.39. Mak oi, tingginya. Jika RM 6.38 pun sudah terlalu tinggi. 38 buah negara itu hanya menanti pengistiharan dari Iraq sahaja. Moga tak  ada yang pengsan apabila mendengar RV atas harga USD 6.38 itu. Tetapi jika betul, tak ada siapa pun nak marah, malah bersujud syukur adanya. Ha ha.

Insyallah saya akan menghantar dinar mulai esok kepada pembeli  yang telah   membuat bayaran  pada cuti raya lalu. 

Pesanan belian Dinar Iraq dibuka semula mulai esok sehingga 5 Oktober sahaja. Berapa banyak mahu beli Dinar Iraq? Saya akan beri  formulanya esok!!!!