Sunday, October 17, 2010

RELAXLAH WAHAI PEMINAT DINAR

Banyak benar khabar angin dan spekulasi tentang Dinar Iraq sejak akhir-akhir ini. Banyak sms yang bertanyakan kepada saya tentang berita tersebut. Kekadang berita itu tak rasional langsung. Malas saya nak menjawabnya. Menguntungkan telco sahaja nanti. Ha ha. Jari pun dah letih menjawabnya. Kalau tak jawab, eloklah  anda talipon saya sahaja. Kalau tarak hal, saya jawab le. Tapi bersedia mendengar gelak saya dulu. Woooo.

Saya mengharapkan pemilik Dinar bertenang. Ada 3 tarikh apungan iaitu:

  • Oktober 2010
  • Disember 2010 (selepas Bajet Iraq)
  • November 2013.

Kalau anda lewat tahu pun selepas dinar  diapungkan,  anda masih selamat dan ada masa  untuk menukarnya. Takkanlah anda hendak melompat terjun secara tiba-tiba sahaja apabila  dinar  diapungkan. Boleh sakit jantung bib. Relax. Solat syukur dahulu.

Saya akan bagi tau dalam blog ini  jika dinar telah diapungkan. Bacalah blog ini selalu. Tak kena bayar pun. Tak payahlah sms kepada saya  di  tengah malam bertanyakan   hal dinar ini. Sms tengah malam ini kalau ada orang mati je. Ha ha. Tu yang suspen bila dengar  sms tengah malam.   Kasi peluanglah saya nak peluk isteri. Woooo.

Perebutan PM Iraq semakin hebat lagi. Kumpulan Alawi dan Maliki makin sukar berkompromi nampaknya. Tak tahu apa nak jadi Pak Arab ni!!!!!

Nampak gaya kena hantar Sheikh Anwar ke sana untuk coolkan kepala Pak Arab ini. Anwar bekas Presiden WAMY, baik dan dihormati oleh Pak Arab. Kalau dia PM Malaysia, berapa billion pun  duit Pak Arab tu akan masuk ke Malaysia. Ada betul ka wahai  Hj Ahmad Ghazi Al Nibong Tebal?  Woooo.